Działalność ta bowiem była wielokrotnie wspierana raportami sporadycznie powoływanych komitetów ekspertów, analizujących treść, metody i organizację pracy dydaktyczno-wychowawczej w szkołach różnych typów i szczebli. Takim też celom służy raport Dzieci i ich kształcenie na sgczeblu elementarnym, nazywany także Raportem PTowcten.Wywodzi się on, jak czytamy we Wstępie, z tego nurtu analiz oświatowych, którego „architektem był W. H. Hadow, współtwórca raportów poświęconych oświacie dorosłych (1926), szkolnictwu początkowemu ,(1931) i wychowaniu przedszkolnemu (1933)”. W sierpniu 1963 roku Edward Boyle, ówczesny minister Edukacji, zalecił Centralnej Radzie ds. Wychowania w Anglii przygotowanie „raportu o wszystkich aspektach nauczania początkowego oraz o jego związkach z kształceniem średnim”.
WSPIERANA DZIAŁALNOŚĆ


Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )