Zakładając własną firmę, nie można zapomnieć o odpowiedniej reklamie. Małe firmy, szczególnie te początkujące i dopiero wchodzące na rynek oczywiście nie mogą sobie pozwolić na duże kampanie reklamowe w telewizji, prasie i na bilbordach. Nie mogą jednak również pozwolić sobie na całkowity brak reklamy. Każdy biznes potrzebuje odpowiedniej promocji, by trafić do swojej grupy docelowej. Warto jest na początku ustalić do kogo taka reklama ma trafić. Jeśli chcemy zareklamować na przykład punkt ksero znajdujący się w dużym mieście, plakaty reklamowe rozmieśćmy w okolicy uczelni i szkół. Jeśli chcemy trafić do szerszego grona osób, chcąc na przykład zareklamować kawiarnię, umieśćmy reklamy w lokalnej prasie, a nawet w lokalnej telewizji. Popularną formą reklamy są też ulotki, jednak warto z nimi uważać. Coraz większa liczba przechodniów raczej zdenerwuje się, gdy do ręki zostanie jej wciśnięta kolejna ulotka, niż przeczyta ją i skorzysta z oferty. Wybór właściwej formy promocji własnego interesu to jeden z pierwszych kroków do powodzenia przedsięwzięcia.
Reklam – podstawa biznesu


Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )