Czy rzeczywiście jest tak, iż nauczanie realizowane według określonych przedmiotów musi być mniej efektywne od nauczania kompleksowego? A kto to udowodnił? Z krytyką spotkały się również eksponowane przez J. P. Plowden i jej współpracowników założenia psychologiczne i socjologiczne, a mianowicie, że proces uczenia się powinien przebiegać zgodnie z piagetowską koncepcją asymilacji, akomodacji i interioryzacji, a także, iż społeczną funkcją szkoły jest wyrównywanie startu szkolnego dzieci wywodzących się z różnych środowisk. Czy rzeczywiście, pytają krytycy, nie ma różnicy między eksponowanym | w raporcie uczeniem się w ogóle, a procesem uczenia się organizowanym w szkole i przez szkołę? Czy naprawdę tylko szkoła jest powołana do tego, aby dbać o egalitaryzację szans | edukacyjnych? A rodzina? A służba zdrowia?
NAUCZANIE WEDŁUG ZASAD


Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )