Wskazując na ogromne i zarazem stale rosnące znaczenie edukacji w społeczeństwach uprzemysłowionych, Komisja opowiedziała się za silniejszym niż dotychczas powiązaniem szkoły z pozostałymi instytucjami oświatowymi i kulturalnymi. Podkreśliła ona także potrzebę stałego doskonalenia stosowanych przez szkołę metod, form organizacyjnych i środków nauczania. Jest to nieodzowne dla wyrobienia w uczniach umiejętności samodzielnego i efektywnego uczenia się, wdrożenia ich do zespołowych form pracy oraz radzenia sobie w sytuacjach nowych i trudnych, które niesie ze sobą rozwój cywilizacji technicznej. INTiemałą rolę w tym procesie modernizacji metod i środków kształcenia, który jest bezpośrednim skutkiem rozwoju nauki i techniki, spełniać będą nowoczesne rozwiązania w zakresie elektroniki, optyki i akustyki.
KONCEPCJA METODYCZNA


Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: , Wszystkich głosów: )